PENGAMBILAN SET KURUS SHAKLEE YANG BETUL DAN BERKESAN.

Hai kamu!

Perkongsian Jess pada kali ini adalah berkenaan dengan cara pengambilan yang betul dan berkesan bagi SET KURUS SHAKLEE


CARA PENGAMBILAN :


ESP 


Esp ni boleh diminum kosong campur dengan air sejuk atau air suam, boleh juga buat smoothies blend dengan apa-apa buah yang kamurang suka, Jess selalu buat macam tu. Sometimes kalau mau cepat Jess akan campur dengan fullmilk cream saja pun sudah cukup. Dan untuk 1 serving tu adalah sukatan air atau susu dengan 3 sudu makan Serbuk ESP.

ESP tidak digalakkan untuk dicampur dengan air yang terlalu panas, suam-suam kuku boleh ini disebabkan air yang panas akan merosakkan kualiti protein tu nanti ya. ESP boleh minum campur nestum atau milo juga tapi tidak dengan kopi ya. BIG NO. Soft drink pun tidak boleh.

Kalau macam Jess, sekiranya Jess mau elakkan makan terlalu banyak, Jess akan Minum 1 gelas ESP dahulu sebelum makan, sebab bila Jess rasa kenyang daripada minum ESP tu memang portion yang Jess makan pun memang sangat sikit!

Kalau kamurang tidak mau dinner malam, ESP sangat sesuai untuk ganti dinner dan boleh bagi kita tidur yang selesa lagi. Tidak percaya? Boleh cuba yaa...


OMEGA GUARD 



Omega Guard ni sangat membantu dalam mengawal nafsu makan kita dan caranya adalah, telan dulu 3 biji omega sebelum makan makanan yang berat-berat. Sekiranya kamu telan omega ni selepas makan pun boleh juga cuma Jess galakkan sebelum heavy meals. 

Omega guard ni mengandungi leptin yang memberitahu (otak kita) agar kurangkan selera makan sekaligus elakkan rasa lapar berpanjangan.


LECITHIN 


Lecithin wajib untuk ditelan sebelum makan ya bukan selepas makan sebab Lecithin ni akan terus bertindak untuk menguraikan lemak makanan yang kita makan tu. Jadi apabila kita telan Lecithin selepas makan memang kesan dia tu akan berkurang. 


Sebenarnya sangat penting untuk kamu tahu cara pengambilan yang betul bagi setiap produk sebab dari sini baru kita akan dapat nampak kesan dan alami sendiri manfaat yang terdapat dengan mengambil gabungan 3 produk ni.


MANFAAT SET KURUS SHAKLEE

  1. Percepatkan proses penurunan berat badan.
  2. Bagi badan lebih bertenaga dan sihat
  3. Percepatkan proses recovery muscle bagi yang work out.
  4. Membakar lemak dan membina otot.
  5. Elak gastrik bagi mereka yang intermitten fasting.
  6. Kawal selera makan.


by the way kamu sudah ada set kurus shaklee ini ka? Kalau belum ada boleh dapatkan set ni dengan Jess ya, memandangkan kamu pun sudah tahu cara pengambilan yang betul bagi set ini dan kalau mau yang lebih details dan cepat boleh klik link wasap yang Jess sertakan di bawah sekali ya.



No Telefon : +6019-8213831 (Lebih cepat KLIK SINI)

Facebook Jasica Rabica
Facebook page : Shaklee Agent - 0198213831


Choose Health, Choose Shaklee

#pengedarshakleelabuan #pengedarsahshakleekotamarudu #shakleedistributorseluruhsabah #shakleedistributorseluruhmalaysia

No comments

Cute Sprout Pot