SET KURUS SHAKLEE

 



Kawan-kawan sekiranya target kamu adalah untuk kurus, then kamu WAJIB baca!

Set Kurus Shaklee ini adalah gabungan daripada produk yang membantu bagi memenuhi keperluan tubuh badan kita sepanjang weight lose journey kita. Gabungan Hello New You Set yang mengandungi Protein, minyak ikan, minyak soya serta detox dan Vivix merupakan kombinasi set kurus bagi membantu mempercepatkan penurunan berat badan dengan cara yang sihat.

Di sini Jess ingin tekankan bahawa kamu tidak akan kurus dengan mengambil set ini sahaja, sebaliknya ia haruslah disertakan dengan mengubah pola pemakanan. Kawal sugar serta salt intake dan paling penting adalah harus bersenam. sekurang-kurangnya 3 kali seminggu. 

Sekiranya anda bukanlah jenis yang suka bersenam, Brisk Walking selama 30minit sehari pun sudah cukup memadai. Ataupun 10,000 langkah sehari.

Bagi meraka yang biasa menggunakan kaedah intermitten fasting untuk menurunkan berat badan, set kurus shaklee sangat bagus diambil bersama ketika melakukan Intermitten fasting untuk bekalkan tenaga dan nutrisi yang diperlukan tubuh kita.


Gambar berikut merupakan fungsi dan manfaat yang terdapat dalam setiap satu produk set kurus shaklee :


Cinch Shake ni terdiri daripada 3 perisa iaitu Vanilla, Latte dan Coklat





Tahukah anda? 

Sel yang sihat akan membantu proses pencernaan yang baik, penghasilan hormon dan juga memberikan tenaga. Tubuh kita akan berkerja dengan lebih cepat dan efficient apabila sel dalaman kita sihat. Vivix sangat dikenali dengan kelebihannya yang memperbaiki dalaman dari segi peringkat sel. ini adalah karena Resveratrol iaitu sejenis polifenol yang terdapat didalamnya meransang pembaharuan sel serta membantu meningkatkan metabolisma dalam badan.


Ambil satu sudu teh setiap pagi.

Makanan yang tinggi dengan polifenol sangat membantu untuk kurus secara semulajadi. Maka dari itu Vivix adalah pilihan terbaik yang merupakan satu-satunya produk yang mengandungi kandungan polifenol yang tinggi dihasilkan daripada anggur muscadin, lobak ungu, Japanese knotweed serta elderberi Eropah. 


Antara manfaat Polifenol yang lain





Dengan mengambil vivix, selain daripada mendapatkan berat badan yang ideal sesuai dengan keinginan anda. Secara langsung anda juga akan mendapatkan kulit yang sihat, badan yang bertenaga dan beberapa manfaat lain seperti dalam gambar.




TESTIMONY SET KURUS SHAKLEE





Mereka merupakan antara individu yang berjaya mengurangkan berat badan dengan mengambil set kurus shaklee. 

And you will be next! Sekiranya anda bermula dari sekarang.


Boleh kunjungi blog kawan Jess juga, sekiranya kamu nak tahu lebih tentang Set Kurus Shaklee.

See you guys on my next post!


Sebarang pertanyaan tentang produk atau promosi berkenaan set ini boleh hubungi saya di :
No Telefon : +6019-8213831
Facebook Jasica Rabica


Choose Health, Choose Shaklee

#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #pengedarshakleelabuan



Disclaimer : Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan.

1 comment

Cute Sprout Pot