Mengapa saya memilih vitamin Shaklee

Gambar ni merupakan gambar pertama Jess masa mula-mula kenal Shaklee pada 3 tahun yang lalu. Dan tidak sangka yang relationship Jess dengan brand ni semakin evolve sampailah Jess decided untuk buat Shaklee sepenuh masa. Dan sebab itu juga Jess sangat excited untuk share dengan kamurang kenapa Jess boleh fall in love dengan Shaklee ni dan tetap setia dengan brand ni sampai sekarang.

Sebelum kenal Shaklee Jess bukanlah seorang yang suka makan apa-apa suppliment dan langsung tidak ada ilmu pengetahuan tentang vitamin. Namun, selepas Jess kenal shaklee dari sini lah mindset Jess berubah sepenuhnya dan dalam pada masa yang sama Jess hanya memilih dan percaya dengan brand Shaklee. Dan Jess sendiri dapat rasa dan nampak perbezaan yang ketara sejak Jess consume Shaklee ni.

Dan ini adalah antara beberapa sebab utama Jess memilih Vitamin Shaklee.


1. Vitamin paling lama dan pertama di dunia.


This handsome boy adalah Dr. Forest C. Shaklee iaitu pengasas, Shaklee Corporation.

Dan beliau merupakan orang yang mencipta multivitamin pertama di Amerika Syarikat lebih 100 tahun yang lalu.

Dalam membina legasi inovasi dan sainsya, falsafah living with harmony with Nature adalah tunjang jantung kepada semua yang syarikat Shaklee lakukan sehinggalah hari ini dan di mana setiap vitamin yang dihasilkan oleh shaklee adalah daripada sumber alam semulajadi, bebas daripada bahan kimia dan tidak akan merosakkan satu sel tisu di dalam badan seperti yang beliau pegang.

Disebabkan hal ini lah yang membuatkan Jess semakin bertambah yakin dan percaya dengan pilihan Jess.






Ini lah Vitamin pertama di USA yang dicipta pada tahun 1915 oleh Dr. Forest Shaklee. Dan Multivitamin Shaklee ini mengandungi pelbagai Jenis Vitamin termasuk lah Iron dan mineral. Vitalized ini pada awal


Dan ini pula Vitalized yang kini berwajah baru dan juga berserta dengan formulasi yang diperbaiki. 

iaitu dengan campuran 28 jenis Vitamin dan minerals.

Maksudnya multivitamin shaklee ni sudah berusia 100 tahun. 





2. Mempunyai kaijan Landmark

Antara semua suppliment company di dunia ni. Hanya Shaklee satu-satu suppliment company yang menjalankan "Kajian Landmark" keatas semua produknya. Kajian Landmark ini merupakan kajian keatas sekumpulan golongan yang tidak mengambil suppliment, ambil suppliment lain dan ambil shaklee selama 15 tahun ke 20 tahun. Dan kajian ini dijalankan oleh pihak ketiga yang tiada kaitan atau mempunyai kepentingan dengan Shaklee. Jadi sekiranya hasil daripada kajian ini positif atau negatif Shaklee sendiri tidak akan dapat menghalang pihak yang buat kajian ni untuk tidak publish hasil kajian mereka. 

Dan seperti yang sudah terjadi hasil daripada kajian landmark ini menunjukkan betapa hebat dan berkesannya produk shaklee ini.




3. Ujian keselamatan yang dilakukan.

Kebanyakkan syarikat lain mungkin hanya akan melakukan quality check untuk produk mereka hanya sekali atau tiga kali, tapi tidak bagi Shaklee ya gais! Quality Check yang shaklee buat setiap tahun is insanely alot untuk pastikan bahan-bahan bebas daripada bahan kimia dan kualiti yang terbaik.


3. Pilihan utama Angkasawan dan atlet dunia.


4. Daripada bahan semulajadi


5. Produk Shaklee dibangunkan oleh saintis hebat dan mempunyai paten tersendiri.


6. Kajian klinik oleh pihak ketiga


7. Testimony sendiri.


No Telefon : +6019-8213831 (Lebih cepat KLIK SINI)

Facebook Jasica Rabica
Facebook page : Shaklee Agent - 0198213831


Choose Health, Choose Shaklee

#pengedarshakleelabuan #pengedarsahshakleekotamarudu #shakleedistributorseluruhsabah #shakleedistributorseluruhmalaysia


No comments

Cute Sprout Pot