KENAPA KOMUNITI BISNES SHAKLEE SANGAT BEST.



Apa yang membuatkan Jess masih setia dan kekal bertahan dalam bisnes shaklee sehingga lah pada hari ini adalah, bukan sahaja marketing plan shaklee itu sendiri dengan kelebihan yang diberikan tapi impak yang paling besar adalah komuniti shaklee itu sendiri. Sebelum bisnes Shaklee ni, Jess sudah pernah buat bermacam-macam jenis bisnes tapi tiada satu pun yang bertahan lama.


Apa yang paling best nampak dalam komuniti bisnes shaklee ini adalah.


1. POSITIVE CIRCLE

Komuniti bisnes shaklee tidak kira di mana pun kita berada, walaupun kami semua datang dari latar belakang yang berbeza tetapi sentiasa positif dan saling membantu dalam memberikan semangat apabila salah seorang daripada kami down. Bonding yang Jess dapat pun memang best!


2. UPGRADE ILMU

Komuniti bisnes Shaklee ini ada yang terdiri daripada orang yang mempunyai skills dan ilmu yang berbeza dan mereka sentiasa bersedia dan terbuka untuk membantu. Setiap bulan kelas akan diadakan, tidak kira dari training shaklee company sendiri ataupun dari upline.


3. SUPPORT SISTEM

Dalam Komuniti Bisnes Shaklee ni, kita bukan buat bisnes seorang diri. Kita akan dapat daripada Upline bisnes kita sendiri dan daripada sideline kita. Oleh itu apabila kita jatuh, upline kita lah orang pertama yang akan datang dan tarik tangan kita untuk bangkit.


4. TRAINING DISEDIAKAN

Untuk bisnes leader yang baru training akan disediakan untuk kami bagi membina keyakinan diri. Dalam pada masa yang sama untuk kami lebih faham bagaimana cara untuk membantu ahli baru dan juga orang ramai di luar sana bagaimana untuk memulakan bisnes ataupun konsultasi dari segi kesihatan.

5. FULL SUPPORT DARIPADA COMPANY

Bukan sahaja support daripada Komuniti bisnes Shaklee tapi syarikat shaklee sendiri akan turun padang untuk membantu kita berkembang di dalam bisnes shaklee ini. Antaranya dengan mengadakan kelas nutrisi dengan pakar nutrisi khas shaklee dan juga bermacam-macam marketing tools yang disediakan di dalam website shaklee.


6. NETWORK

Berada dalam komuniti bisnes shaklee ni, ilmu yang Jess dapat memang mahal. Sebab melalui komuniti ini juga Jess berkesempatan untuk belajar daripada saintis yang terkenal dan doktor yang terkenal berkenaan tentang kesihatan dan secara langsung ilmu ini dapat membantu lagi Jess dalam bisnes.


7. MARKETING TOOLS DISEDIAKAN

Dalam komuniti bisnes shaklee ni, kita akan disediakan dengan bermacam-macam jenis marketing material. Daripada copywriting dan juga poster untuk produk ataupun bisnes shaklee sendiri. Semua adalah Percuma. Ini akan memudahkan bukan sahaja untuk kita tetapi untuk yang baru join bisnes shaklee ini. Dengan ini akan menjimatkan masa dan orang yang sibuk berkerja pun senang untuk buat sebab tidak perlu buang banyak masa fikir ayat atau buat poster.


8. MONITORING PROGRAM

Dalam komuniti bisnes shaklee ni kadang-kadang bisnes leader dari berlainan group akan buat cross coaching iaitu mereka akan organized aktiviti bersama-sama untuk membantu kumpulan mereka naik bersama-sama.


9. REWARDS DARI COMPANY DAN UPLINE

Apa benda yang paling best apabila setiap pencapaian kita diraikan bersama dengan komuniti bisnes shaklee oleh syarikat shaklee sendiri tapi kita dapat extra rewards daripada upline sendiri bukan sahaja daripada shaklee company. Best!

Oleh itu keputusan Jess untuk memilih untuk berbisnes dengan shaklee ini memang tidak salah!

kepada kamu yang mencari komuniti bisnes yang best dan boleh grow sama-sama. Pilihlah Komuniti bisnes Shaklee.

See you guys on my next entry!

Love, Jess.


Jom follow sosial media Jess :
No Telefon : +6019-8213831
Facebook Jasica Rabica


Choose Health, Choose Shaklee

#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #pengedarshakleelabuan

No comments

Cute Sprout Pot