CARA-CARA RENEWAL SHAKLEE DENGAN MUDAH KAMU BOLEH BUAT

Step by step untuk buat Renewal Shaklee dari telefon ataupun laptop kamu. Hari ni Jess akan kongsi macam mana cara kamu boleh renew shaklee membership kamu bagi yang pertama kali buat. Semudah ABC ja kalau kamu ikut cara yang Jess tunjukkan ni ya.

Macam mana cara kamu untuk tahu sekiranya Shaklee ID kamu mau expired sudah. Selalunya Shaklee Id kamu boleh renew 3 bulan sebelum Hari jadi kamu dan selepas 3 bulan dari Tarikh hari jadi kamu.

Apa akan berlaku sekiranya dalam tempoh masa yang diberikan kamu tidak sempat renew? Maksudnya kamu kena register semula keahlian kamu. Sebab semua data peribadi kamu akan dipadam dari dalam sistem shaklee. Jadi rasa macam mau register balik tu leceh kan... Lagi kamu perlu bayar Rm35. Sekiranya kamu renew membership kamu then you don't have to pay Rm35 for that.



Langkah Pertama : Login masuk dalam sistem Shaklee.

Pastikan ingat nombor id dan kata Laluan kamu ya.



Langkah Kedua : Pilih produk yang ingin dibeli.

Untuk bulan May ni, sekiranya kamu mau beli produk yang under promotion seja pun kamu akan dapat renew membership kamu secara percuma ya.




Boleh klik link ni untuk pilihan produk lain ya : https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P819?sid=1496720








Langkah ketiga : Pergi Cart pembelian.


Contoh kamu akan nampak untuk yang renewal membership


Kalau kamu sudah shopping vitamin yang kamu mau, jangan lupa untuk double check alamat kamu dan boleh lah kamu terus buat pembayaran ya.


Langkah keempat : Buat pembayaran.


Kamu boleh pilih sama ada mau buat pembayaran melalui online banking ataupun guna Debit/Credit card kamu ya.


Lepas pembayaran kamu cuma perlu tinggal tunggu abang Gdex hantar Happy Box kamu ya.


Semoga perkongsian Jess dapat membantu kamu dan see you guys on my next entry.


Love, Jess.

 

No Telefon : +6019-8213831 (Lebih cepat KLIK SINI)

Facebook Jasica Rabica
Facebook page : Shaklee Agent - 0198213831

Disclaimer : Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan.


Choose Health, Choose Shaklee

#pengedarshakleelabuan #promosishakleemarch2023 #setkurusshaklee #berpuasadengashaklee #pengedarsahshakleekotamarudu #shakleedistributorseluruhsabah #shakleedistributorseluruhmalaysia #setberpantang #setmenyusu #setbasicshaklee #NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023





No comments

Cute Sprout Pot