BESTNYA HARI RAYA OPEN HOUSE

Geng Jess beraya macam biasa hehe


Masih lagi sibuk beraya ke tuu?

Jess di sini masih lagi ikut kawan-kawan Jess dan dapat jemputan dari kawan-kawan untuk pergi open house. Walaupun dengan undangan yang tidak putus-putus dan makanan yang sedap-sedap tapi Jess happy sebab berat Jess still maintain sama. Hihi

Macam mana Jess buat? 

Jom Jess share apa yang banyak membantu Jess di sepanjang bulan yang penuh dengan godaan dan cabaran ni terutamanya makanan yang sedap-sedap.

Tidak banyak pun sebenarnya cara Jess untuk pastikan berat badan Jess tidak naik secara mendadak adalah dengan mengambil Suppliment Shaklee. Sebab tu walapun Jess ni kurang bersenam tetapi Jess konsisten ambil suppliment dan banyak bergerak secara langsung sangat bagus untuk membantu mengawal berat badan Jess ni.

Antara shaklee suppliment yang Jess ambil adalah.


1. Lecithin.




Benda ni Jess wajib ambil sebelum makan, lagi-lagi apabila Jess ambil makanan yang berminyak.

2. Omega Guard. 




Minyak ikan wajib untuk Jess ambil untuk kawal paras kolesterol Jess untuk pastikan tidak meningkat dan dalam pada masa yang sama juga sangat bagus untuk membakar lemak dalam badan kita ya.

3. HerbLax.




Selepas pergi Hari Raya Open House Jess tidak akan miss untuk telan 4 biji ni sebelum tidur malam, supaya bangun keesokkan harinya terus flush semua makanan yang dimakan hari sebelumnya, dan satu sebab yang utama adalah untuk elakkan daripada sembelit ya gais.

Sebenarnya banyak lagi suppliment Shaklee yang lain Jess ambil tapi ini adalah antara suppliment yang Jess mau kongsi dan tidak banyak sangat untuk diambil kalau kamu mau cuba juga ya.

Suppliment ni selain daripada dia membantu dengan menurunkan berat badan tapi dalam pada masa yang sama dia mempunyai manfaat lain yang bagus untuk badan kita juga ya.

Sampai jumpa di post yang seterusnya gais.

 

Love, Jess.

 

No Telefon : +6019-8213831 (Lebih cepat KLIK SINI)

Facebook Jasica Rabica
Facebook page : Shaklee Agent - 0198213831

Disclaimer : Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan.


Choose Health, Choose Shaklee

#pengedarshakleelabuan #promosishakleemarch2023 #setkurusshaklee #berpuasadengashaklee #pengedarsahshakleekotamarudu #shakleedistributorseluruhsabah #shakleedistributorseluruhmalaysia #setberpantang #setmenyusu #setbasicshaklee #NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023


 

No comments

Cute Sprout Pot