DAPAT MAKAN VITAMIN PERCUMA DARI CASH REBATE SHAKLEE!

Tahun ni merupakan tahun ke-3 Jess enjoy makan vitamin percuma hasil daripada Cash Rebate shaklee. Part paling best saya tidak perlu mau kacau saving saya atau guna source income saya yang lain untuk beli vitamin shaklee. Sebab Setiap 14 haribulan setiap bulan bila Cash Rebate Jess daripada Shaklee masuk dalam bank account, terus Jess borong vitamin untuk Jess dan my parents.

Sebelum tu Jess mau throwback sikit dulu first Cash Rebate yang saya dapat dari Shaklee.


Cash Rebate pertama

Pada mula awalnya Jess beli vitamin shaklee ni dan tanpa sengaja pembelian Jess tu ada point yang melayakkan Jess dapat Cash Rebate dari Shaklee. I am so excited sebab yalah selama ni bila Jess beli vitamin dari drugstore ( Macam Watson / Guardian ) memang tiadalah Cash Rebate, selalunya Discount saja yang Jess dapat. Tapi bila first time beli dengan Shaklee dapat pula Cash Rebate bukan sikit banyak ni. Jadi Jess pun tamak sikit mau tambahkan Cash Rebate untuk bulan seterusnya. 

Time ni timbul dalam kepala Jess, kalau makan sendiri pun dapat Cash Rebate 3 angka macam ni, What if saya Share and bawa kawan-kawan dan keluarga untuk cuba vitamin Shaklee dan explain macam mana dorang boleh dapat Cash Rebate ni.


Cash Rebate bulan kedua


So bulan berikut, Puji Tuhan hasil daripada Jess share di sosial media tentang vitamin Shaklee yang Jess ambil dan dapat sambutan ramai. Tidak sangka Cash Rebate Jess mencecah 3 angka. Ini bukan setakat Vitamin Jess dapat beli guna Cash Rebate ni, Jess dapat beli benda lain lagi. Pertama kali Jess dapat Cash Rebate begini besar dan selepas tu Jess tidak guna duit gaji Jess pun mau topup Vitamin Shaklee, sebaliknya guna Cash Rebate ni. 

Lepas tu berkat Cash Rebate ni Jess dapat cuba vitamin shaklee yang lain lagi contoh dia macam Vivix dan even dapat belikan Vitamin Shaklee untuk parents Jess.

Begitulah Cerita macam mana pada awalnya Jess mampu dan enjoy makan Vitamin PERCUMA berkat daripada Cash Rebate Shaklee sehinggalah pada hari ini.

So Jom Jess terangkan serba sedikit tentang Cash Rebate Shaklee ni apa?


Dalam ayat yang lebih mudah untuk difahami Cash Rebate ni adalah Bonus/Insentif daripada Shaklee company untuk Shaklee distributor ataupun consumer. Cash Rebate ni ada amount yang unlimited, maksudnya lebih banyak pembelian yang kamu buat makin besar lah bonus dari company yang kamu akan dapat. Contohnya macam yang Jess buat tu.

Sekiranya kamu memilih untuk buat bisnes dengan Shaklee macam yang Jess buat pada bulan kedua Jess dapat Cash Rebate 4 angka tu, kamu even boleh dapat lebih lagi. Cash Rebate ni senang jer kita boleh check setiap hari melalui website Shaklee. 

Jadi kita sendiri boleh tentukan berapa Cash Rebate yang kita mau berdasarkan pengumupulan mata point bagi pembelian vitamin Shaklee.

Antara benda paling best Jess rasa kenal Shaklee ni, Selain daripada dapat Cash Rebate, tahap kesihatan Jess pun semakin bagus, dan Jess secara langsung dapat bantu ramai

Gais kalau kamu mau tau lebih lanjut lagi macam mana mau dapat Cash Rebate secara detail boleh contact Jess ya. Ada link yang Jess letak di bawah kamu boleh klik terus.

See you guys on my next post and Thank you for reading!

Love, Jess.


No Telefon : +6019-8213831 (Lebih cepat KLIK SINI)

Facebook Jasica Rabica
Facebook page : Shaklee Agent - 0198213831

Disclaimer : Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan.


Choose Health, Choose Shaklee

#pengedarshakleelabuan #promosishakleemarch2023 #setkurusshaklee #berpuasadengashaklee #pengedarsahshakleekotamarudu #shakleedistributorseluruhsabah #shakleedistributorseluruhmalaysia #setberpantang #setmenyusu #setbasicshaklee #NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

No comments

Cute Sprout Pot