KENAPA PERLU AMBIL HELLO NEW YOU SET SELEPAS RAYA?

"Lepas Raya lah baru saya start kurus balik"

Ayat yang tidak asing bagi kita ni. Sama ada kita cakap dengan diri sendiri atau orang sekeliling kita. Atau ada di antara kamu yang dalam proses untuk kurangkan berat dari beraya sakan tu? Macam biasa lah Jess sentiasa akan ada solution untuk masalah kamurang hehe.

Macam biasa kalau boleh dapat promo jimat banyak dan lebih murah buat apa beli dengan harga satu-satu kan? Banyak pula orang yang rindu dengan Promo Shaklee yang ini. Disebabkan Shaklee tau yang banyak orang akan terkesan dengan Raya yang membuatkan seluar dan baju sempit haha.

Jadi Hello New You set kembali lagi gais.

Set ni Wajib untuk kamu ambil selepas raya ni. Kenapa pula Jess? Sini Jess explain kenapa...

Untuk orang yang planning untuk kurangkan berat badan, untuk mereka yang start balik work out, untuk mereka yang mau start balik Intermitten Fasting. SET HNY ni sangat sesuai gais!




Set ni sangat lengkap sebenarnya, Dari protein untuk membekalkan tenaga berpanjangan dan dalam pada masa yang sama membina otot dan kekalkan otot daripada berkurang. Ada set yang membantu untuk menguraikan lemak dan membakar lemak. Secara langsung juga ada set untuk detox dalaman dan Set ni sangat cepat untuk orang yang mau inch lose dengan cepat.

Dan macam biasa set ni ada dua Jenis pilihan protein yang kamu boleh cuba, Protein Shake perisa coklat dan Vanilla. 





Manfaat bagi set ni pun kamu sudah tau kan, jadi sekarang ni cuma perlu tinggal cuba sahaja lagi. Dan yang paling penting adalah kamu perlu konsisten dan pengambilan set ni sebenaranya akan membantu proses penurunan berat badan berlaku dengan cepat kalau kamu ambil dengan cara yang betul.

Jess share sikit testimony mereka yang sudah pernah cuba dan berjaya.




Selain daripada testimony orang. Jess pun ada testimony Jess sendiri yaa..




Kenapa Jess mengambil masa yang lama untuk kurangkan berat badan? Sebab Jess sendiri kurang bersenam dan hanya lebih fokus kepada konsume Set ni sahaja. Tapi Syukur dengan set ni Jess hilang sebanyak 10kg which is really impressive. Mostly semua yang Jess ambil ni ada di dalam set Hello New You ya.

Sekiranya Jess rajin workout time tu Jess yakin berat yang turun dalam tempoh beberapa bulan akan berganda. Tapi Ini pun Jess cukup bersyukur sudah sebab tidak pernah Jess turun berat sebanyak ini dan I stay konsisten in my journey sampai sekarang.

Sekiranya ada antara kamu yang mau cuba jom jangan berfikir 10 kali atau tunggu lama-lama.

Sekian perkongsian Jess buat kali ini, Terima kasih kerana membaca dan semoga bermanfaat untuk kamu.

See you on my next post!

 Love, Jess.

 

No Telefon : +6019-8213831 (Lebih cepat KLIK SINI)

Facebook Jasica Rabica
Facebook page : Shaklee Agent - 0198213831

Disclaimer : Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan.


Choose Health, Choose Shaklee

#pengedarshakleelabuan #promosishakleemarch2023 #setkurusshaklee #berpuasadengashaklee #pengedarsahshakleekotamarudu #shakleedistributorseluruhsabah #shakleedistributorseluruhmalaysia #setberpantang #setmenyusu #setbasicshaklee #NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023


 

No comments

Cute Sprout Pot