PERCUTIAN SHAKLEE YANG EXCLUSIVE




Kalau buat bisnes Shaklee ni serius dan tidak main-main. Selain daripada Bonus tunai, Bonus kereta Shaklee pun ada taja Percutian bertaraf lima bintang international dan juga regional. Percutian Shaklee ni memang exclusive dan Jess mau fight untuk layak pergi salah satu daripada trip ni untuk next year!

Daripada previous trip yang upline Jess ikut sebelum ni memang buat Jess bertambah excited lagi untuk fight dapat trip ni. Belum cukup lagi Shaklee fully sponsored trip ini. Shaklee siap bagi hantar pergi sampai rumah lagi beg jenama samsonite. Jenama yang quite mahal juga lah. Memang shaklee bagi yang terbaik dan sediakan layanan yang isitimewa untuk mereka di sepanjang trip ni.




Selain daripada bag, Shaklee juga akan sediakan poket money untuk digunakan oleh mereka yang pergi di sepanjang trip ini. Memang berbaloi sangat buat shaklee.



Master Donney & Master Alicia dengan CEO Shaklee Mr.Roger Barnett

Ini lah dia upline Jess Master Alicia, Ini gambar daripada percutian Master Alicia pergi Switzerland haritu dan dalam pada masa yang sama dia bergambar dengan CEO Shaklee iaitu Mr Roger Barnett. So Kalau kamu mau ada experience macam ni, boleh join Jess untuk sama-sama fight layak dapat trip ni.

Kalau untuk tahun ni international akan pergi Japan dan regional pula akan pergi naik cruise memang best!

Trip Shaklee ni memang the best sebab dia akan pastikan kita betul-betul ada full experience sepanjang trip tu dan dalam pada masa yang sama kita dapat kenal dengan orang-orang yang hebat serta ambil aura bisnes tu. Tempat yang Shaklee akan bawa pun bukan tempat biasa-biasa ya. Hotel yang Shaklee sediakan pun bukan yang biasa-biasa punya. 

Lupa mau bagitau upline Jess ni Suri rumah sepenuh masa ja tau, dan dengan Bisnes shaklee ni dia boleh bawa husband dia lagi untuk travel sama-sama. Best kan!

Macam mana mau Join shaklee trip secara percuma?

Senang Ja, kamurang boleh DM Jess dan Jess akan ajar kamu macam mana kita boleh sama-sama layak untuk join next trip shaklee okay. 

Jumpa kamu di post Jess yang seterusnya!

Love,
Jess


No Telefon : +6019-8213831 (Lebih cepat KLIK SINI)

Facebook Jasica Rabica
Facebook page : Shaklee Agent - 0198213831

Disclaimer : Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan.


Choose Health, Choose Shaklee

#pengedarshakleelabuan #pengedarsahshakleekotamarudu #shakleedistributorseluruhsabah #shakleedistributorseluruhmalaysia #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

No comments

Cute Sprout Pot