NIKMATI RENTAK KEHIDUPAN DENGAN COQ-TROL PLUS SHAKLEE.



Penambah tenaga dan kekal aktif itulah dia COENZYME atau lebih singkat dan mudah dikenali dengan nama CoQ-10. 

Sekiranya kamu ni adalah antara individu yang tergolong di kalangan yang aktif, ingin menjaga kesihatan jantung, yang tengah iktiar untuk hamil, yang mahu memiliki kulit yang cantik dan sihat. Ataupun yang ingin menjaga kesihatan secara menyeluruh, Vitamin ni adalah untuk kamu.

Jom kita sama-sama belajar tentang CoQ-10 ni sebenarnya apa?

COQ-TROL PLUS ini merupakan antioksidan semulajadi melindungi sel badan daripada serangan radikal bebas dan mempunyai fungsi yang ketara dalam menghasilkan dan meningkatkan tenaga badan.




Secara am nya apabila kita makan sesuatu tu dengan kuantiti yang sikit ia akan memberikan khasiat untuk tubuh kita, tetapi sebaliknya sekiranya kita memakan sesuatu dalam kuantiti yang sangat banyak akan menyebabkan masalah kesihatan yang lainnya akan terjadi. Oleh itu seperti gambar di bawah, adalah lebih selamat dan jimat sekiranya kita mengambil Coenzyme Q10 daripada makanan tambahan dalam bentuk capsul berbanding makan 3k daging, 100 cawan brokoli rebus, 100 suda minyak makan canola dan 3.3kg mentega kacang.





COQ-TROL PLUS shaklee mempunyai keistimewaannya yang tersendiri yang membezakannya daripada produk yang ada di pasaran sana. Dan seperti biasa semua produk Shaklee sudah semestinya 100% daripada alam semulajadi dan bebas bahan kimia.




Antara manfaat lain COQ-TROL PLUS yang kamu boleh dapat dengan mengamalkan sebiji sehari selepas makan. 


Sekiranya anda mengalami salah satu daripada masalah di atas, kamu bolehlah cuba iktiar dengan COQ dan untuk mengelak daripada masalah di atas ini juga boleh consume COQ. Kita semua layak untuk menikmati hidup daripada sakit penyakit yang membataskan pergerakkan kita tidak kira di usia apapun kita. 


TENGOK APA KATA MEREKA YANG SUDAH CUBA COQ-TROL.


Coq-trol bagi badan bertenaga dan fokus!





Doktor sendiri sarankan! memang luarbiasa.


Student pun sangat sesuai ambil coq-trol shaklee.


Coq-trol Plus disarankan untuk ibu berpantang untuk pastikan si ibu kekal bertenaga dan sihat untuk si kecil.



COQ-TROL PLUS Shaklee ini sesuai untuk semua peringkat umur dari yang berusia 12 tahun ke atas sehingga lah warga emas. Sekiranya kamu ada masalah kesihatan macam yang Jess sebut tadi. Jangan tunggu lama-lama Jom grab sebotol hari ini dan rasa sendiri perubahan yang berlaku kepada diri kamu sendiri.

Sampai di sini dulu perkongsian Jess pada kali ini ya. See you on my next post!

Love, Jess.

No Telefon : +6019-8213831 (Lebih cepat KLIK SINI)

Facebook Jasica Rabica
Facebook page : Shaklee Agent - 0198213831

Disclaimer : Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan.


Choose Health, Choose Shaklee

#pengedarshakleelabuan #pengedarsahshakleekotamarudu #shakleedistributorseluruhsabah #shakleedistributorseluruhmalaysia #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

No comments

Cute Sprout Pot