BISNES ONLINE TERBAIK MALAYSIA



Sekarang ni semua orang boleh berbisnes, ditambah lagi dengan teknologi dan kemajuan yang kita ada sekarang ni semua pun sangat senang. Fulltime housewife pun boleh buat duit dari rumah. Apa yang paling best kebanyakan Bisnes Online sekarang tidak memerlukan kita untuk membuka kedai atau pun memiliki lesen perniagaan. Everybody can be "Enterprenur"

Tapi malangnya banyak juga bisnes yang tidak tahan lama dan banyak juga yang gulung tikar disebabkan bermacam-macam faktor. Antaranya adalah produk atau marketing plan.

Oleh itu apabila kamu betul-betul ingin memulakan sesuatu bisnes. Kamu kena tengok apakah kelebihan yang kamu akan dapat dari bisnes tersebut. Hari ni Jess mau share dengan kamu tentang bisnes online yang terbaik di Malaysia.

SHAKLEE BUSINESS

Sebelum pilih bisnes shaklee ni, banyak bisnes yang saya pernah buat terlebih dahulu dan berdasarkan pengalaman saya sendiri. Saya boleh nampak perbezaan antara bisnes-bisnes yang saya buat sebelum ni dengan Shaklee bisnes ni. 

Kalau kamu mau tau, bisnes Shaklee ni adalah bisnes yang sangat menguntungkan tau. Orang cakap "Lubuk Emas" You can be a millionaire not overnight but in a long run. As long as kamu konsisten.


Antara sebab kenapa Jess cakap Shaklee adalah bisnes online terbaik di malaysia.

1. UNLIMITED BONUS

Dalam Shaklee, tidak kisah apa rank kamu sekalipun, sekiranya kamu buat shaklee ni betul-betul diumpamakan Shaklee bagi kamu Cek kosong dengan nama kamu tapi amount cek tu kamu yang sendiri tentukan. So semuanya adalah bergantung dengan usaha masing-masing. Kalau kamu mau bonus yang besar usaha kena lebih lah. 


2. BISNES YANG BOLEH DIWARISI

Dalam malaysia Shaklee ni antara 2 bisnes yang dimana boleh diwariskan kepada anak-anak atau ahli keluarga. Sekiranya terjadi apa-apa dengan kamu, ahli keluarga kamu tidak perlu bersusah-susah start balik dari bawah. Sambil berbisnes kamu juga secara langsung bina legacy kamu orang cakap "Sambil menyelam minum air"


3. PERCUTIAN PERCUMA 5 BINTANG INTERNATIONAL & REGIONAL

Shaklee bukan setakat bagi percutian setahun sekali tapi dua kali setahun. Dan percutian ni semua ditaja sepenuhnya oleh syarikat shaklee sehinggalah poket money disediakan. Kamu akan stay di hotel 5 bintang dan yang bestnya layanan tu memang layanan yang sama tidak kira apa pun rank kamu.


4. PAKEJ UMRAH

Untuk yang muslim pula, kamu boleh tukar pakej percutian kamu ke pakej umrah. Best kan! Dengar-dengar perbelanjaan untuk pergi umrah ni tidak murah ya gais. Jadi memang sangat best bila pergi umrah dengan Shaklee sebab semua ditanggung percuma kamu cuma perlu bawa diri sahaja.


5. BONUS KERETA SEUMUR HIDUP

Bonus kereta yang shaklee bagi tidak sama dengan bonus kereta bisnes lain ya. Shaklee tidak akan bagi 1 bji kereta tapi shaklee akan bagi dalam bentuk cash setiap bulan selagi kamu berbisnes dengan shaklee. Bonus kereta ni bermula serendah Rm500 dan keatas. Bergantung dengan jualan bulanan kamu. Ada yang boleh dapat sampai Rm10k sebulan. Tidak termasuk bonus personal ya.

6. MARKETING PLAN YANG MUDAH DIFAHAMI

Shaklee mempunyai marketing plan yang sangat mudah untuk difahami dan yang paling best adalah setiap bulan shaklee akan mengadakan kelas untuk mengajar dan menjelaskan lebih details lagi berkenaan dengan marketing plan ni. 

7. SEMUA DIHUJUNG JARI

Sudah namanya bisnes online kan. Shaklee ada website yang semua orang boleh beli sendiri, macam kita shopping di e-commerce contohnya Lazada atau Shopee. Cuma Shaklee pula, ada staff sendiri yang akan packing order kita selepas kita buat order dalam website. Kita cuma perlu tunggu abang Gdex hantar barang kita di rumah seja. Kalau customer kita di semenajung dan kita di sabah. Semua order dalam website seperti biasa.

8. SYARIKAT BACKUP

Syarikat shaklee akan backup kita sekiranya ada apa-apa berlaku berkenaan dengan produk dan antara yang syarikat shaklee buat adalah menyediakan material, training dan kelas percuma untuk semua.

Kita boleh buat bisnes apa saja, tapi bagi saya adalah lebih bagus buat bisnes yang memberikan banyak kelebihan.

Sekiranya kamu baru mau berjinak-jinak dengan bisnes online pilih lah Shaklee.

kamu juga boleh bergabung dengan Team saya dan saya sendiri akan guide kamu dari Zero sampai jadi.

Love, Jess.

No Telefon : +6019-8213831 (Lebih cepat KLIK SINI)
Facebook Jasica Rabica
Facebook page : Shaklee Agent - 0198213831

Disclaimer : Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan.


Choose Health, Choose Shaklee

#pengedarshakleelabuan #promosishakleemarch2023 #setkurusshaklee #berpuasadengashaklee #pengedarsahshakleekotamarudu #shakleedistributorseluruhsabah #shakleedistributorseluruhmalaysia #setberpantang #setmenyusu #setbasicshaklee #NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

No comments

Cute Sprout Pot