FAKTA TENTANG VITAMIN KULIT SHAKLEE


Kulit cantik dan sihat semestinya pilihan dan kebanggaan setiap orang. Setuju? 

Sebab itu walaupun kadangkala kulit muka berjerawat atau berparut secara tidak langsung akan menganggu keyakinan diri kita apabila berhadapan dengan orang. Ada beberapa cara lain untuk membantu mendapatkan dan mengekalkan kulit yang cantik tapi hari ini Jess akan fokus kepada antara cara yang Jess jamin berkesan dan terbukti. Iaitu pengambilan supplemen.

Supplement tu pula mestilah bebas daripada bahan kimia dan 100% dari bahan semulajadi.

Dan Supplement yang menjadi pilihan utama Jess dan juga kebanyakkan orang adalah supplemen Shaklee. Dalam Shaklee terdapat beberapa jenis supplemen yang sangat membantu untuk mencantikkan dan menyihatkan kulit, tapi kali ni Jess akan fokus hanya kepada dua jenis supplemen ni iaitu ESP Soy Protein dan juga Sustained Release Vita C. Vitamin Kulit shaklee yang paling popular.

Manfaat supplemen untuk kulit :



➥ VITA C

✓ Membantu mengurangkan jerawat dan sunburn.

✓ Membantu percepatkan penyembuhan luka.

✓ Membantu penghasilan kolagen

✓ Mengandungi antioksidan yang kuat yang membantu melindungi kulit daripada kerosakkan akibat daripada radikal bebas dan pencemaran alam sekitar





➥ ESP 

✓ Menghaluskan dan mencerahkan kulit.

✓ Mengandungi bahan aktif niacinamide 

✓ Menjaga kelembapan kulit agar tetap lembap & terhidrasi.

✓ Membantu mengurangi jerawat dan peradangan kulit.

✓ Membantu meningkatkan teksture kulit.


Oleh itu kedua Vitamin ini sangat dikenali sebagai set cantik basic. 

Saya mengandung tapi ada masalah kulit dan mau ambil set vitamin kulit shaklee ni?

Boleh! malahan set ini selain daripada mencantikkan kulit. Esp akan secara langsung menguatkan rahim ibu mengandung serta membantu pertumbuhan baby yang sihat dan kuat. Bagi ibu yang berpantang pula akan memeriahkan susu ibu dan baby akan membesar dengan sihat dan kuat .

Apa kata mereka yang sudah mencuba.







Bagi sesiapa yang ingin mencuba produk ini, ataupun untuk yang pertama kalinya, boleh ambil peluang untuk dapatkan set Promosi Vitamin kulit yang ada pada bulan ni. Disebabkan harga yang sangat murah ramai yang tidak percaya dan cepat-cepat grab peluang keemasan ini.





Jom lah cuba. Manfaat pun sudah tahu, Bukti dan testimony pun sudah ada. Ditambah dengan promosi yang tidak masuk akal. Ini lah masanya untuk cuba! kalau mau order boleh kik link di bawah ya. 

See you guys on my next post...

Love, Jess.


No Telefon : +6019-8213831 (Lebih cepat KLIK SINI)
Facebook Jasica Rabica
Facebook page : Shaklee Agent - 0198213831

Disclaimer : Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan.


Choose Health, Choose Shaklee

#pengedarshakleelabuan #promosishakleemarch2023 #setkurusshaklee #berpuasadengashaklee #pengedarsahshakleekotamarudu #shakleedistributorseluruhsabah #shakleedistributorseluruhmalaysia #setberpantang #setmenyusu #setbasicshaklee #blogmegashaklee2.0 #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023

No comments

Cute Sprout Pot