INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA



Gais... Cuba kamu bayangkan kalau kamu dapat RM600?

Banyak benda boleh beli kan dengan RM600 tu, boleh beli satu biji smartphone lagi. Kalau Jess dapat tu amount first Jess mau belanja dulu family Jess makan, lepas tu guna extra money tu untuk shopping online and manicure and padicure hehe. Kalau masih ada balance then kita simpan as a saving lah hehe.

Untuk kebanyakkan orang di luar sana mesti akan dahulukan bayar komitment kan. Nilai tu cukup besar untuk tambah-tambah apa yang kurang.

Kalau Jess cakap, kamu boleh dapat Rm600 extra cash ni percaya or tidak?

Bukan setakat Jess tapi kamu pun boleh dapat, dan terima kasih kepada Shaklee. Sebab bermula dari bulan ni Shaklee ada buat program INSENTIF SHAKLEE untuk membantu mereka yang ingin grow lebih cepat dalam shaklee ni. Terutama untuk yang pertama kali, untuk naikkan semangat bisnes leader yang lama tidak perform. Jadi ini merupakan salah satu cara Shaklee untuk rewards mereka atas usaha mereka. 

Jom Jess explain sedikit tentang program yang kamu tidak mau miss out untuk join.

Mereka yang layak :

Kategori pertama 
Mereka yang pertama kali Rank up Supervisor & Senior Supervisor. Kepada mereka yang rank up pada bulan April, May atau June 2023 dan kekal effective pada Rank tersebut selama 2 bulan berturut-turut.


Kategori kedua 
Mereka yang  yang berada di rank supevisor & senior supervisor pada cycle lepas dan tidak efektif pada January sehingga March 2023. Mereka wajib efektif pada bulan April, Mei dan June

Kategori ketiga 
Mereka yang berada di rank supervisor & Senior supervisor cycle lepas  dan ada efektif antara bulan January hingga March 2023, Mereka kena rank up dalam bulan April, Mei dan June dan kekal efektif.



Cara pembayaran :

Extra Cash Rm600 ini akan dibayar pada bulan ogos sekiranya mereka selesaikan challenge pada bulan June. Manakala sekiranya mereka complete challenge ni pada bulan Ogos pula mereka akan dibayar pada bulan Oktober.

Kenapa extra bonus tu tidak masuk pada bulan seterusnya selepas mereka complete challenge ni, ini adalah untuk memastikan yang mereka yang Rank up adalah mengikut peraturaan yang betul, sebagai contoh tidak menjual produk melalui e-commerce seperti Lazada ataupun Shopee. Sekiranya hal ini didapati berlaku maka kelayakan mereka untuk mendapatkan Extra Cash Rm600 akan dibatalkan serta merta dan tindakan akan diambil. 

Sebenarnya program seperti ini dibuat adalah bagi membantu ramai lagi leader-leader untuk kembangkan organisasi mereka dan dalam pada masa yang sama untuk membantu lebih ramai orang dari segi kesihatan dan juga dari segi kewangaan. 

Bagi Leader yang lama, mereka juga mempunyai program sendiri iaitu mengumpul conference points, di mana apabila kita lahirkan leader yang banyak di dalam Team kita. Maka kita secara langsung akan mendapat banyak point untuk travel percuma bersama Shaklee. 

Oleh itu Program yang Shaklee anjurkan ni bukan sahaja membantu kita tetapi membantu anak Team kita, dengan mendapatkan extra bonus Rm600.

Jadi jom masih belum terlambat untuk kamu rebut peluang untuk dapat extra cash Rm600 ni. Join Team Jess hari ni dan kita buat sampai jadi!

setakat ini sahaja perkongsian Jess pada hari ini,

See you on my next post! 

Love Jess.

No Telefon : +6019-8213831 (Lebih cepat KLIK SINI)

Facebook Jasica Rabica
Facebook page : Shaklee Agent - 0198213831

Disclaimer : Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan.


Choose Health, Choose Shaklee

#pengedarshakleelabuan #promosishakleemarch2023 #setkurusshaklee #berpuasadengashaklee #pengedarsahshakleekotamarudu #shakleedistributorseluruhsabah #shakleedistributorseluruhmalaysia #setberpantang #setmenyusu #setbasicshaklee #NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023


No comments

Cute Sprout Pot