Bestnya Shaklee Fun Day dan Bisnes Shaklee.

 



Bestnya tengok kawan-kawan Jess dapat join event Shaklee fun day baru-baru ni. Sayangnya event hanya diadakan di Home office (PJ) , KL, Kota Baharu dan Johor Baharu. Hopefully next time Shaklee adakan di Kota Kinabalu pula so Jess boleh bawa family dan anak-anak Team untuk join..

Tapi tidak apa untuk masa sekarang. Jess akan share dulu experience yang kawan-kawan Jess yang join event tu. Actually kan, Shaklee selalu organized macam-macam jenis event dan shaklee fun day ni lah salah satu daripadanya. Tujuan Shaklee organized event seperti ni merupakan salah satu cara untuk support SID dan Business Leader untuk kembangkan lagi organisasi. 

Dan salah satu cara di mana semua Shaklee family yang datang dari latar belakang yang berbeza berkumpul bercerita dan saling bertukar pendapat tentang idea bisnes dan secara langsung dapat merapatkan persahabatan antara satu sama yang lain. Best sangat! 

Tidak kira lah anda seorang suri rumah, atau seorang pelajar atau berkerja semua pun hebat-hebat dan aura dia tu memang sangat lain bila kita jumpa orang-orang yang macam Jess sebutkan tu dan dengar pencapaian mereka.

Ini berdasarkan dari Program Shaklee Brand Ambassador yang Jess join sebelum ni.


Throwback dengan Polaris Group semasa program
Shaklee Brand Ambassador.

Masa ni memang sangat-sangat happening...

Okay sambung cerita Shaklee fun day tadi, banyak aktiviti menarik yang Shaklee buat untuk SID dan juga untuk walk-in customer. antaranya adalah. Bagi SID yang pertama kali dan walk-in customer  yang baru pertama kali datang ke home office atau shop berpeluang untuk Explore shaklee shop dan boleh cuba produk shaklee!

Antara produk shaklee yang boleh dicuba semasa Shaklee Fun Day.

Performance drink Lime Flavour

Sedapnya...Ini untuk hilangkan dahaga dan bagi tenaga setelah penat pusing-pusing dalam shaklee shop! Oh ya, Performance drink sangat sesuai untuk diambil masa berpuasa tau, sebab dia boleh ganti bendalir dalam badan kita yang hilang semasa berpuasa. Kalau kamu ambil satu gelas ni semasa sahur. Kamu akan kurang merasa haus sebab satu gelas Performance drink ni bersamaan dengan 3 gelas air putih. Hebat kan?

Hah, Masa event ni kamu mau refill seberapa banyak kali yang kamu mau pun tiada masalah heheh...

Cinch Shake berperisa Latte, Chocolate & Vanilla

Ini pula adalah Salah satu Protein Shaklee iaitu Cinch. Bulan ni kan ngam pula ada promosi  Cinch Shake terlajak murah ni! Orang yang belum pernah cuba protein shaklee berpeluang untuk mencuba sendiri dan boleh lah decide mereka minat perisa apa dan terus boleh shopping dekat branch. Dengar-dengar setiap pembelian yang dilakukan pada hari Shaklee Fun Day akan dapat hadiah istimewa.

Untuk pengetahuan kamu, Cinch Shake ni sangat sesuai diambil semasa berpuasa. Bila kamu ambil ni, kamu akan rasa bertenaga dan kenyang lebih lama. Untuk yang mau kurus sangat sesuai untuk ambil ni sebab dia mengandungi Leucine yang membakar lemak serta memelihara otot daripada hilang semasa proses penurunan berat badan.

Selain daripada itu Pemeriksaan kesihatan juga boleh dilakukan di branch. Antara pemeriksaan kesihatan yang dilakukan shaklee ialah untuk tulang kita, kulit dan juga komposisi tubuh kita semua percuma. pemeriksaan kesihatan ni kalau kita buat di klinik atau hospital kita perlu bayar tapi shaklee buat percuma sahaja dan setiap kali pemeriksaan ini dilakukan, Pakar Nutrisi shaklee akan consult kamu berdasarkan keputusan daripada health check up kamu.

Selain itu, Jess tengok wahh banyak SID ni shopping sakan, sebab semasa hari event tu banyak promosi yang kamu boleh grab sekiranya kamu beli terus di branch. Promosi tu bukan setakat supplements saja tapi youth skincare pun ada. 


Promosi yang ada semasa hari event

Dan paling best lagi setiap pembelian dengan point yang terkumpul kamu akan dapat freebies yang esklusif daripada shaklee. Best kan! Promosi ini terbuka kepada ahli baru yang mendaftar dan juga ahli lama.

Gambar di bawah ni adalah antara gambar yang Jess ambil daripada sosial media kawan-kawan yang lain yang pergi event fun Day Shaklee.


Panjangnya Resit memang shopping sakan

Grab promo youth skincare terus dapat free gift!

Sampai berbakul-bakul order ya.

Sampai barisan panjang macam kereta api.

Semua tidak mau miss untuk dapat free gift.


Memang sangat banyak fun aktiviti yang shaklee buat semasa event ni. Memang siapa-siapa yang pergi event tu memang sangat-sangat tidak rugi. Memang tidak hairanlah kan kenapa shaklee ni merupakan Trusted Brand Malaysia selama dua Tahun berturut-turut. Bukan setakat proud yang selamt, berkesan dan terbukti tapi Bisnes Shaklee ni juga merupakan salah satu Biz yang sudah melahirkan ramai jutawan-jutawan yang hebat!

Selain tu antara sebab saya kekal setia di dalam bisnes shaklee ini adalah :

  • Sistem yang adil : Sekiranya kita mau mendahului upline kita, why not! Dia lebih kepada, kau buat lebih kau dapat lebih bukan upline kau atau donwline kau.

bersama dengan upline, sideline dan downline

  • Group Support : Shaklee ni usaha terletak pada individu itu sendiri tetapi bergerak bersama-sama dengan team. Anda tidak akan keseorangan, saya dikelilingi dengan orang yang sentiasa bagi semangat dan sama-sama berkongsi ilmu baru dan idea.


    Dengan BDM dan pakar nutrisi Shaklee

Shaklee brand ambasaddor training.

  • Kelas dan training percuma : Shaklee sendiri akan buat kelas dengan pakar nutrisi untuk membantu kami lebih faham dan berpengtahuan tentang produk dan bagaimana untuk membantu orang unutk mencari supplements yang sesuai dengan mereka
  • Permintaan produk yang tinggi : Ramai yang sudah kenal, percaya dan kekal setia dengan produk shaklee, jadi tidak hairanlah kenapa produk ni high in demand.
  • Perlindungan daripada Syarikat : Jaminan daripada syarikat shaklee sendiri yang membuatkan saya tidak was-was. Sekiranya apa-apa berlaku jangan risau Shaklee akan menjadi Iron man atau Captain amerika untuk membantu anda dan menyelamatakan anda.

So itu lah antara sebabnya kenapa saya sayang sangat Bisnes Shaklee ni. Dalam banyak-banyak bisnes yang saya buat, Shaklee yang paling lama dan paling menguntungkan. Ini Fakta bukan auta hehe. 

Dalam Shaklee juga bonus kita tu mencerminkan usaha kita. Kalau kita mau lebih kita kena buat lebih. Upline hanya ada untuk tunjuk jalan dan bagi semangat tapi bisnes kita lah yang kena berjalan dan lakukan semuanya itu sendiri.

Oleh itu, Sekirnya kamu sedang cari bisnes yang sustainable dengan banyak living proof dan banyak benefits. Pilih lah Shaklee harini. Kamu pasti tidak akan menyesal, sama seperti saya. Satu kesyukuran dapat jumpa bisnes Shaklee ni. 

Dan hari ini sekiranya kamu serius ingin melakukan perubahan dalam hidup kamu dan family kamu jom Join Team Jess harini! Kita buat sampai jadi dan kita buat sama-sama. (Klik disini untuk Join)

Sampai jumpa lagi!

Love, Jess.


No Telefon : +6019-8213831 (Lebih cepat KLIK SINI)
Facebook Jasica Rabica
Facebook page : Shaklee Agent - 0198213831

Disclaimer : Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan.


Choose Health, Choose Shaklee

#pengedarshakleelabuan #promosishakleemarch2023 #setkurusshaklee #berpuasadengashaklee #pengedarsahshakleekotamarudu #shakleedistributorseluruhsabah #shakleedistributorseluruhmalaysia #setberpantang #setmenyusu #setbasicshaklee #blogmegashaklee2.0 #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023



No comments

Cute Sprout Pot