HAPPYNYA DAPAT DUIT RAYA DARIPADA SHAKLEE!


Shaklee bagi DUIT RAYA? Of course shaklee bagi dan part paling best adalah kita sendiri yang akan tentukan berapa jumlah duit raya yang kita mau. kalau usaha lebih duit raya pun akan kepuk-kepuk jadi kita akan ada extra dan beli benda yang kita suka.

Tahun ni duit raya dari shaklee akan masuk sebelum Hari Raya, bukan sahaja kawan-kawan Jess yang muslim saja excited. Jess sendiri pun ikut excited. Yalah bila dapat duit raya lebih awal ni at least ada lah juga duit extra untuk beli baju raya, atau beli keperluan lain kan.

Untuk Jess pula hehe... Duit Raya kalini Jess sudah plan awal-awal mau beli apa. Jess pun mau ikut kawan-kawan muslim Jess beli baju untuk pakai masa ikut beraya nanti tau. Barulahhh lebih maniss gitu hahah... selain daripada tu apa benda lain Jess boleh gunakan dengan duit Raya ni.


‣Benda pertama mestilah bayar komitment kan

Memandangkan Jess ni tidak berkerja sudah benda pertama yang kena bayar dengan duit raya ni haruslah komitmen ya bestie... Sangat tidak percaya yang Jess boleh bayar komitment Jess dengan bonus hanya daripada shaklee saja. Kalau 4 tahun lalu ada orang datang dan bagitau dengan saya yang saya akan bergantung dengan Shaklee untuk bayar komitmen. Confirm-confirm saya tumbuk tu hahah... tapi here I am today and I know ini berkat daripada Tuhan Yesus. All glory to Jesus.



‣Benda kedua Shopping Vitamin.

Vitamin ini WAJIB untuk Jess dan family member Jess. Saya akan pastikan family saya dapat yang terbaik jadi suppliment pun mestilah dari brand yang terbaik kan Shaklee. Setiap bulan Jess akan pastikan vitamin ibu bapa, adik beradik serta termasuk nenek akan sentiasa kena topup kalau sudah habis. Sebab tu duit raya ni banyak membantu Jess.


‣Benda ketiga Saving.

Jess akan simpan sikit daripada duit raya shaklee ni. Kita kena bijak dalam menguruskan kewangan kita supaya pada masa akan datang kita tidak akan susahkan diri sendiri dan orang sekeliling kita. Best bah bila tengok duit dalam simpanan kita tu bertambah-tambah.



Selepas Jess simpan masih ada lagi duit raya yang selebihnya. Apa lagi! kita partyyyyy.... haha okay tidak lah, tidaklah Jess main-main ja. Duit raya ni Jess dapat bagi poket money dengan adik perempuan Jess yang sekarang sambung study di Johor. Selain tu Jess dapat belanja bagi dengan mommy Jess yang di kampung.

Dan lagi duit raya ni yang akan cover semua perbelanjaan saya travel dengan kawan-kawan selepas raya nanti. 

Bayangkan dengan duit raya dari shaklee Jess boleh bayar dan beli apa saja yang Jess mau, lepas tu boleh save duit lagi. Best kan.

Duit raya ni akan masuk 15/04/2023.

By the way bercakap tentang duit raya ni, Puasa pun tinggal seminggu lebih ja lagi kan. So kalau kamu masih belum grab SET PUASA SHAKLEE lagi masih ada peluang untuk grab sekarang sebelum stock habis ya. 


JESS SAYA BERMINAT UNTUK BUAT DUIT RAYA!

Jom! Sangatlah dialu-alukan dan Jess bersedia untuk membantu dan ajar dari A to Z. kita buat sampai jadi so kamu jangan risau kalau kamu dapat buat lebih bukan setakat Duit raya saja kamu akan dapat bila kamu buat dengan serius. Kamu akan dapat 

CAR BONUS DALAM BENTUK CASH

➥ PERCUTIAN PERCUMA 5 BINTANG TAJAAN SEPENUHNYA DARIPADA SHAKLEE

➥ PAKEJ UMRAH TAJAAN SEPNUHNYA

Sekiranya kamu mau tau lebih lanjut tentang kelebihan lain buat bisnes shaklee ni jangan tunggu lama-lama contact Jess sekarang.


No Telefon : +6019-8213831
Facebook Jasica Rabica
Facebook page : Shaklee Agent - 0198213831

Disclaimer : Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan.


Choose Health, Choose Shaklee

#pengedarshakleelabuan #promosishakleemarch2023 #setkurusshaklee #berpuasadengashaklee #pengedarsahshakleekotamarudu #shakleedistributorseluruhsabah #shakleedistributorseluruhmalaysia #setberpantang #setmenyusu #setbasicshaklee #blogmegashaklee2.0 #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023


No comments

Cute Sprout Pot