JOM KURUS SEBELUM RAYA DENGAN SET HELLO NEW YOU


Nak kurus sebelum Raya? 

Boleh! Jom cuba Set Kurus Shaklee!

Selain daripada berpuasa dan bersenam pengambilan juga adalah sangat penting. Suppliment ni akan membantu kita percepatkan proses penurunan berat badan dalam pada masa yang sama elakkan "muscle loss" dan kita kekal sihat. Tambahan lagi musim Ramadhan dan promosi bulan ini sangat sesuai untuk kamu yang mau kurus dengan serius.

Selain daripada set kurus Hello New You ni, Shaklee ada Set puasa Shaklee yang kamu tidak mau miss, Set puasa ni pun termasuk dalam set promosi bulan ini yang kamu boleh grab.

Sebelum Jess explain fungsi setiap satu produk ni macam mana dia boleh membantu proses penurunan berat badan kamu nanti, Jess explain dulu kelebihan kamu akan dapat dengan pembelian set ini. Apabila kamu beli 1set Hello New you ni kamu ada dapat Keahlian Percuma, Penghantaran Percuma, Shaker hijau esklusif shaklee dan 1 tong Cinch protein percuma yang bernilai RM190. Sangat berbaloi untuk beli bulan ni.

kenapa perlu ambil set ini? Sebab set kurus shaklee ini lengkap sebab terdiri daripada 3B, iaitu BAKAR, BUANG dan BINA. 


LANGKAH 1 : BAKAR



Sebelum kita makan, makanan yang berat kita Wajib telan Lecithin terlebih dahulu agar lemak makanan yang kita makan diuraikan dan mudah untuk dihadam oleh tubuh kita. 



Lemak itu tadi kemudiannya akan dibakar oleh Omega guard.






LANGKAH 2 : BUANG









LANGKAH 3 : BINA







TESTIMONY : Individu yang berjaya turunkan berat badan dengan bantuan Hello New You



Sekiranya mereka ni berjaya tidak mustahil untuk kamu pun berjaya! Yang penting kena konisten dan disiplin kena tinggi ya. 


Sekiranya kamu berminat untuk grab set ni jom contact Jess sekarang!

No Telefon : +6019-8213831
Facebook Jasica Rabica
Facebook page : Shaklee Agent - 0198213831

Disclaimer : Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan.


Choose Health, Choose Shaklee

#pengedarshakleelabuan #promosishakleemarch2023 #setkurusshaklee #berpuasadengashaklee #pengedarsahshakleekotamarudu #shakleedistributorseluruhsabah #shakleedistributorseluruhmalaysia #setberpantang #setmenyusu #setbasicshaklee #blogmegashaklee2.0 #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023

No comments

Cute Sprout Pot