PROMOSI SHAKLEE UNTUK MARCH



Wah Excitednyaa Jess dengan Promosi bulan march ni. Shaklee buat banyak sangat promosi dan ada juga promosi yang dikekalkan yayy!

Tambahan lagi, bulan ni kawan-kawan Jess yang muslim pun start sudah berpuasa kan. So I have the perfect friend for you guys yang boleh kamurang ambil time berpuasa. 

OKAY JOM!

Jess kenalkan satu-satu dan hopefully lepas ni kamu akan jumpa the perfect suppliment for you and your family.


BILA PUASA MESTI GASTRIK ATAU RASA KURANG BERTENAGA.

Ada beberapa kawan Jess time bulan puasa kadang-kadang terpaksa berbuka puasa awal disebabkan gastrik akan serang. Sometimes pula belum half day berpuasa sudah rasa low energy. Salah satunya disebabkan terlambat bangun dan tidak sempat bersahur.

Lepas tu Jess dengar cerita ada yang cuma bersahur dengan air kosong saja. Tapi Puasa kali ni Jess datang dengan solution untuk dua masalah ni. Adakah? Ada bah!

Macam Mat Omputeh selalu cakap "Killing Two Birds With One Stone"


Bekalkan Tenaga, kenyang lebih lama dan kekal hidrasi


If kamu ada sudah SET PUASA SHAKLEE ni, kamu ready sudah untuk puasa full bulan ni. Trust me okay. Dalam Set ni ada dua jenis Protein ESP dengan perisa Vanilla dan Protein Cinch Shakle perisa Coklat. Minum protein ni, confirm bye-bye to your gastrik. Time puasa kamu akan lebih senang fokus lepas tu ke hulu ke hilir buat kerja pun akan lebih fokus dan bertenaga. Maklumlah kalau perut kosong otak kita akan terima signal lepas tu start lah fikir pasal makan. makan, makan. Setuju?

Misal kata kamu tidak sempat masak untuk Sahur and terbangun lambat. Tengok Jam ada dalam 15 atau 10 lagi untuk Sahur. Then bancuh ja Esp atau pun Cinch coklat ni, or kamu mau mix dua-dua sekali pun tiada masalah. Less than 5 minit siap then kamu tinggal minum ja lagi. 

Selain protein, set puasa ni ada minuman isotonik yang akan membantu kita lebih bertenaga dan kekal hidrasi. Performance drink ni perisa Lime dan minuman ni akan membantu untuk mengantikan cecair dalam badan kita. Minum satu gelas waktu sahur akan bantu untuk bekalkan cecair yang mencukupi untuk badan kita seharian berpuasa. 

Best kan!



SELAIN SET PUASA ADA SET PROTEIN YANG LAIN?

Protein shake dengan dua perisa yang berbeza boleh pilih ikut selera.

Mungkin kamu suka satu perisa sahaja so this is for you!




Antara Promosi protein yang ada, start bulan ni juga kan. Kristian Protestan SIB pun sedang menjalankan Ibadah doa & puasa untuk 31 hari. Come berpuasa dengan Protein shake pula kali ni.

Tapi, awas. Ibu breastfeeding tidak digalakkan ambil cinch shake sebab dia mengandungi leucine di mana fungsi dia ni untuk membakar lemak. Nanti baby pun ikut mommy lose weight hehe. so not recommended ya. kalau mau tau apa yang sesuai boleh tanya dengan Jess.

SIDE EFFECT : Berat badan akan berkurang dan Kulit akan kelihatan sihat dan tona kulit sekata.

Okay now let's move to promosi yang lain.


SET UNTUK PARA IBU BARU DAN BAKAL IBU?


Set ibu mengandung


Set ibu berpantang



Untuk para ibu yang di luar sana. Jess percaya yang tempoh mengandung dan berpantang bagi setiap orang adalah berbeza-beza kan. Tapi sekiranya ada ibu yang mengandung atau yang berpantang sedang mencari Vitamin yang bekalkan tenaga dan secara langsung mau baby kamu membesar dengan sihat. 

Jess rekomen untuk cuba set ini. Dalam setiap set memang ada vitamin yang sesuai untuk keperluan badan si ibu dan juga membantu pembesaran yang sihat untuk bayi.

Jom cuba set ini!


MAU KURUS ATAU MAINTAIN BERAT BADAN?




Mau glow up dengan cepat tanpa rasa terseksa? Set ni memang sesuai untuk kamu. Siapa yang tengah buat IF boleh consume set ni kalau mau nampak result yang cepat. Set ni akan membantu untuk percepatkan pembakaran lemak, mengawal rasa lapar, kenyang lebih lama, bekalkan tenaga... dan paling best kamu akan nampak perubahan kulit kamu yang akan bertambah sihat dan bersih.

Tidak percaya? Cuba dulu...


BARU PERTAMA KALI MAKAN SUPPLIMENT?




Untuk yang baru mau berjinak-jinak makan vitamin. Boleh cuba dengan Set ini, sebab set ni ada vitamin keperluan yang badan kita perlukan. Dari segi menguatkan sistem imun kita dan ada minyak ikan untuk membantu kekalkan kolesterol yang sihat untuk jantung yang sihat, dan juga untuk tulang yang kuat.

PROMOSI UNTUK RAMBUT?




HOMECARE SET UNTUK KULIT SENSITIF?





PEK BERKEMBAR YANG LEBIH JIMAT!













So ada set yang berkenaan di hati? apa lagi jangan tunggu lama-lama nanti putih mata.

Sebarang pertanyaan tentang produk atau promosi berkenaan set ini boleh hubungi saya di :
No Telefon : +6019-8213831
Facebook Jasica Rabica
Facebook page : Shaklee Agent - 0198213831

Disclaimer : Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan.


Choose Health, Choose Shaklee

#pengedarshakleelabuan #promosishakleemarch2023 #setkurusshaklee #berpuasadengashaklee #pengedarsahshakleekotamarudu #shakleedistributorseluruhsabah #shakleedistributorseluruhmalaysia #setberpantang #setmenyusu #setbasicshaklee #setrambutlebatshaklee


No comments

Cute Sprout Pot