KOLEKSI KATA-KATA MOTIVASI UNTUK KEHIDUPAN!



Hidup ini semakin keras bossku. Selain daripada dapat motivasi daripada support sistem tidak kira sama ada kawan atau keluarga. Kata-kata motivasi juga akan sangat membantu untuk menaikkan semangat kita, terutama sekali apabila kita berhadapan dengan masalah dan cabaran hidup. 

Jadi kali ni Jess rasa terpanggil untuk berkongsi dengan kamu antara kata-kata motivasi yang Jess selalu pegang dan guna. 



Jangan pernah membanding diri kita dengan orang lain, tapi banding diri kita sendiri dengan diri kita yang kelmarin.






Seringkali kita terlupa yang kita ada kuasa untuk ubah masa depan kita dan kita sendiri boleh tentukan arah tujuan masa depan kita dengan tindakan yang kita lakukan pada saat ini. So never forget you can be anything because you have the power in your hand! Jangan sesekali biarkan orang lain yang menentukan atau mengatur hidup kamu ya! Take control of your own life.

















Sekiranya hari ini kamu ada impian tidak kira apa pun status kamu sama ada kamu pelajar, suri rumah ataupun tengah berkerja. Kejar lah impian kamu dan jangan biarkan ketakutan menjadi penghalang. Kita semua boleh berjaya dan jadi versi yang terbaik untuk diri kita sendiri dan keluarga.

Tapi ingat ya kawan-kawan tiada amount kata-kata motivasi yang akan membantu kamu melainkan dimulakan dengan mindset yang betul. Most importantly is "Be your own motivation"

Paling penting yang Jess tidak akan lupa lakukan adalah dengan berdoa mengikut kepercayaan kita masing-masing, sebab doa merupakan dasar kekuatan yang paling kukuh! Minta campur tangan Tuhan Yesus dalam setiap perkara yang kita kerjakan.

Jess juga akan berkongsi beberapa kata-kata motivasi daripada ayat bible kepada kawan-kawan Jess yang kristian. Semoga dengan perkongsian ini, kamu diberkati dan dikuatkan lagi.





Di sini Jess akan berkongsi beberapa doa yang kamu boleh buat.




Dan kamu boleh search sendiri dari google ya. Semoga membantu.

Sampai sini dulu perkongsian Jess pada kali ini dan jangan lupa untuk sentiasa "Stay Awesome!" dan see you guys di post yang seterusnya.

Love, Jess.

No Telefon : +6019-8213831 (Lebih cepat KLIK SINI)

Facebook Jasica Rabica
Facebook page : Shaklee Agent - 0198213831

Disclaimer : Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan.


Choose Health, Choose Shaklee

#pengedarshakleelabuan #promosishakleemarch2023 #setkurusshaklee #berpuasadengashaklee #pengedarsahshakleekotamarudu #shakleedistributorseluruhsabah #shakleedistributorseluruhmalaysia #setberpantang #setmenyusu #setbasicshaklee #NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023



No comments

Cute Sprout Pot