PENGEDAR SHAKLEE LABUAN




Hi gais, nama saya Jasica tapi lebih dikenali dengan panggilan Jess.

Dan saya merupakan Pengedar Shaklee yang sah bagi kawasan Labuan. Jadi sekiranya kamu tengah mencari ready stock produk Shaklee untuk Labuan area boleh terus dapatkan dari Jess ya. COD juga akan dilakukan pada hari yang sama jadi kamu tidak perlu tunggu lama ya.

Disebabkan Labuan masih belum ada Branch Shaklee Jess memilih untuk simpan readystock untuk memudahkan anak Team dan customer Jess yang selebihnya untuk dapat stock secepatnya dan Readystock Jess update setiap hari ya.

COD dan PENGHANTARAN SETIAP HARI.

Bagi kawasan Labuan Jess akan buat penghantaran setiap hari & untuk luar kawasan Labuan pula Jess boleh post out juga ya. 

COD untuk Customer grab set Tulang

Kakak ni Grab promo ResV

Cod lepas Drop barang post out di Gdex

Customer Self-collect


Selfie dulu sebelum Drop off barang

Gambar dulu baru post out!

Selfie sementara tunggu turn di J&T

Ready untuk post out dan Cod



KENAPA KAMU PERLU PILIH SAYA?

Walaupun tahun ini masuk tahun ke-3 Jess jadi pengedar shaklee tapi dalam tempoh 2 Tahun banyak training dan kelas nutrisi yang Jess join untuk sentiasa upgrade ilmu Jess berkaitan dengan produk. Supaya Jess boleh bantu kamu untuk cari produk shaklee yang sesuai dengan masalah yang kamu hadapi ataupun cadangkan produk yang boleh membantu kamu untuk tingkatkan kualiti hidup kamu.

Jadi kamu tidak perlu ragu-ragu untuk terus cari Jess ya & sebelum tu Jess juga sangat bersyukur dengan Customer Jess yang tetap terus percaya dengan Jess sehinggalah pada hari ini. Tanpa kamu siapalah saya ini.

Sekiranya kamu memilih saya untuk jadi pengedar sah shaklee kamu juga, Jess akan share cara pengambilan vitamin yang betul. Tips-tips kesihatan dan juga resipi protein shaklee yang boleh kamu cuba ( So kamu kena cuba Protein ESP Shaklee 😆 ) 

Dan jangan risau sebarang pertanyaan berkenaan produk dan bisnes Shaklee sangatlah dialu-alukan untuk kamu tanya. 

Dan kepada yang berminat untuk jadi kan Shaklee ni sebagai bisnes sampingan pun Jess boleh ajar hehe. Kita sama-sama buat sampai kamu dapat bonus pertama kamu dari Shaklee tau.

KELEBIHAN BISNES SHAKLEE.

Jess explain sikit kelebihan dan manfaat kamu akan dapat sekiranya kamu buat bisnes dengan Shaklee ni.

  1. Untung Runcit
  2. Bonus Cash ( Masuk dalam bank acc setiap 14 haribulan )
  3. Bisnes yang boleh diwariskan
  4. Percutian Serantau & Antarabangsa

Sekiranya kamu berminat untuk tahu lebih lanjut berkenaan dengan bisnes Shaklee ni cepat-cepat tekan link dibawah ya...

Jumpa lagi di post Jess yang seterusnya ya.

Love, Jess

No Telefon : +6019-8213831 (Lebih cepat KLIK SINI)

Facebook Jasica Rabica
Facebook page : Shaklee Agent - 0198213831

Disclaimer : Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan.


Choose Health, Choose Shaklee

#pengedarshakleelabuan #promosishakleemarch2023 #setkurusshaklee #berpuasadengashaklee #pengedarsahshakleekotamarudu #shakleedistributorseluruhsabah #shakleedistributorseluruhmalaysia #setberpantang #setmenyusu #setbasicshaklee #NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

No comments

Cute Sprout Pot