VITA-LIZE : MULTIVITAMIN SHAKLEE BERWAJAH BARU.

 


Sudah pernah cuba supplemen shaklee yang ini? 

Ini adalah Multivitamin shaklee berwajah baru iaitu Vita-Lize. Bagi yang belum tau Vita-Lize ialah supplemen multivitamin dan multimineral spektrum luas yang sesuai untuk orang dewasa dari semua peringkat umur dan gaya hidup. Ia boleh memberi manfaat terutamanya untuk individu yang mengalami kesukaran mendapatkan semua nutrien yang diperlukan daripada diet mereka atau yang telah meningkatkan keperluan nutrien disebabkan oleh pelbagai faktor seperti umur, tekanan, penyakit, kehamilan, atau prestasi sukan. 

Sekatan pemakanan atau alahan makanan tertentu boleh menyukarkan untuk mendapatkan semua nutrien penting yang diperlukan melalui diet sahaja, justeru Vita-Lize boleh membantu dalam situasi sedemikian. Vita-Lize juga sesuai untuk vegetarian dan vegan.

Oleh itu memng wajib cuba Vita-Lize ni.


KANDUNGAN YANG TERDAPAT DALAM VITA-LIZE.

Magnesium : Membantu kesihatan tulang, serta memelihara sistem saraf dan fungsi otot.

Iodin : Untuk pertumbuhan hormon tubuh yang sihat.

Zat Besi : Membantu penghasilan sel darah merah.

Zink : Membantu meningkatkan sistem imun dan mempercepatkan proses penyembuhan luka

Vitamin A : Untuk kesihatan mata.

Vitamin B : Untuk perkembangan otak, meningkatkan konsentrasi dan fokus serta membekalkan tenaga.

Vitamin C : Untuk gusi, kuku dan kulit yang sihat, serta membantu melawan radikal bebas.

Kalsium & Vitamin D : Membantu perkembangan dan kesihatan tulang.


TAHUKAH ANDA !

Nama asal Vita-Lea adalah Vitalized Mineral dalam bentuk cecair apabila ia diperkenalkan pada tahun 1951 oleh Dr Forest C Shaklee dan Vita Lea pada hari ini yang terdapat dalam bentuk tablet sudah berusia 100 tahun. Secara langsung merupkan satu-satunya vitamin pertama di dunia dan yang tertua.




MAMPUKAH ANDA AMBIL SEMUA INI DALAM SEHARI?

Sangat mustahil untuk kita makan semua benda ni setiap hari kan, dengan peningkatan harga barang dan tidak semua benda ni akan boleh didapati daripada supermarket sekitar kita.

Oleh itu, adalah lebih mudah kamu cuma perlu telan 2 biji Vita-Lize setiap hari untuk mendapatkan hidangan yang sama dan lebih jimat.




Oleh itu, Vita-Lize ini dipercayai sudah membantu ramai orang dalam meningkatkan kualiti hidup mereka. 

sekiranya kamu ingin mencuba jangan tunggu lama-lama tau. semoga perkongsian Jess ni dapat membantu untuk kenal tentang multivitamin shaklee ini. 

see you guys on my next post!


No Telefon : +6019-8213831 (Lebih cepat KLIK SINI)

Facebook Jasica Rabica
Facebook page : Shaklee Agent - 0198213831

Disclaimer : Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan.


Choose Health, Choose Shaklee

#pengedarshakleelabuan #promosishakleemarch2023 #setkurusshaklee #berpuasadengashaklee #pengedarsahshakleekotamarudu #shakleedistributorseluruhsabah #shakleedistributorseluruhmalaysia #setberpantang #setmenyusu #setbasicshaklee #NextLevelBlogging #Blogmegashaklee #ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023


No comments

Cute Sprout Pot